Naujienlaiškis
Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite aktualias naujienas pirmieji!

Senų metų pabaiga ir naujų metų pradžia – iššūkių metas daugeliui įmonių. Reikia suvesti finansinius rezultatus, suplanuoti naujus metus, nuspręsti, ką darysite kitaip.

Ar jau nusprendėte, kaip 2018 metais atrodysite skaitmeninėje erdvėje? Ar turite sudėlioję veiksmus, atitinkančius jūsų įmonės dydį ir biudžetą, kurie leis užtikrinti nuoseklią kliento kelionę? Ar tai bus metai, kai vėl nepasinauodosite skaitmeniniais kanalais savo verslo augimui? Jei bent kartą atsakėte ne, mums reikia pasikalbėti!

2018 metų skaitmeninio marketingo strategija jūsų įmonei!

Dirbdami su daugiau nei 100 smulkaus ir vidutinio verslo atstovų išsigryninome vieną svarbiausių problemų, trukdančių sėkmingai plėtrai – strategijos nebuvimą. Apie strategiją dažnai susimąstoma, kai jau būna per vėlu, biudžetai išeikvoti šiek tiek į Facebook ar Google, šiek tiek užsakomajam straipsniui, bet rezultato nematant. To priežastis – sistemos ir aiškios strategijos nebuvimas. Jūs galite tai pakeisti – susisiekite su mumis dėl 2018 metų skaitmeninio marketingo strategijos jūsų verslui. Į naujus metus ženkite pasirengę užauginti savo verslą!

Kas sudaro skaitmeninio marketingo strategiją?

Komunikacijos ir marketingo tikslų nustatymai

Aiškiai įsivardiname, kokių tikslų bus siekiama tolimesniais veiksmais. Kiekvienam pirkimo kelio etapui išskiriame skirtingus ir išmatuojamus tikslus.

Rinkos ir konkurentų analizė

Kokius veiksmus naudoja Jūsų konkurentai ir kokią vietą rinkoje komunikacijos atžvilgiu užimate: esate jos nuomonės lyderis ar sulaukiate tik minimalaus dėmesio? Susisteminus surinktus duomenis matome, kuria linkme reikia keliauti toliau.

Kliento portreto sudarymas

Demografiniai rodikliai nepasako mums visos reikalingos informacijos, kuri padeda kurti tikslingą ir vartotojų poreikius atitinkančią komunikaciją. Todėl tyrimo metu nupiešiame kliento portretą, kuriame atsispindi charakterio savybės, skausmo taškai, lemiantys paslaugos ar produkto pasirinkimą, motyvai, kurie paskatina rinktis vieną ar kitą prekės ženklą.

Prekės ženklo matrica

Kartu su įmonės darbuotojais ir vadovybe bei atsižvelgdami į jau turimą kliento portretą, nusakome arba koreguojame prekės ženklo poziciją, asmenybę, įsipareigojimus prieš vartotojus bei siūlomą produkto bei komunikacinę vertę.

Pirkėjo kelionės žemėlapis

Sudarysime pirkėjo nueinamo kelio internete žemėlapį ir pateiksime jūsų dabartinių veiksmų efektyvumą bei reikiamus pakeitimus, kad pirkėjo kelionė būtų sklandi.

Marketingo piltuvėlis ir veiksmų planas

Numatome potencialiausius kanalus strategijos įgyvendinimui bei veiksmus juose, kurie galėtų pasiekti verslo tikslų.

Šiame etape komunikaciją suskirstome į piltuvėlį, kaip turėtų atrodyti jūsų skaitmeninio marketingo sistema nuo vartotojo atvedimo iki pardavimo:
- Potencialiausi kanalai jūsų verslui: nuo socialinių tinklų ir svetainių iki mokamos reklamos, naujienlaiškių bei SEO galimybių;
- Reklamos strategija: kaip pritraukti, išlaikyti ir grąžinti potencialius ir esamus klientus;
- Turinys: kokį turinį kurti ir kaip jį platinti, kokias turinio formas naudoti skirtingiems klientų pirkimo etapams;

Matavimai - kaip vertinti rezultatu?

Kokius duomenis sekti ir analizuoti, kad galėtumėte įvertinti savo veiksmų efektyvumą ir atlikti reikiamus pakeitimus.

Susisiekite