Naujienlaiškis
Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite aktualias naujienas pirmieji!

Suvokti viską, kas vyksta marketingo pasaulyje šiandien, reikia labai daug laiko. Dauguma srities tinklaraščių kas dieną pateikia daugybę skirtingos informacijos, kurią suprasti, neturint pagrindų yra sunku. Kad būtų lengviau susigaudyti modernaus marketingo pasaulyje ir pasisemti naujų žinių, padėsiančių vystyti savo verslą, atrinkome 10 svarbiausių knygų 2015 metų marketingistui. Perskaitę šias knygas turėsite pagrindus svarbiausiose marketingo srityse šiandien.

 

David Meerman Scott – The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

new rules of marketing

 Jei reikėtų išrinkti knygą, kuri geriausiai apibrėžia modernų marketingą, tai būtų „New rules of marketing and PR“. Nuo pat pirmos versijos išleidimo, David Meerman Scott tapo žymiausiu įtraukiamosios rinkodaros (inbound) skleidėju. Šioje knygoje sudėta visa svarbiausia šiandienai teorija su iliustratyviais pavyzdžiais.

Autorius kalba apie naujus būdus ir technologijas leidžiančias bendrauti su klientais, tapti matomais skaitmeninėje erdvėje, naująjį pardavimų piltuvėlį, socialinius tinklus, tinklaraščius, naują požiūrį į viešuosius ryšius, audio ir video turinį, virusines kampanijas, realaus laiko komunikacijos svarbą ir daugelį kitų dalykų, sujundamas juos į vieną strategiją.

Ši knyga turėtų tapti visų marketingistų bibliją, norint pasiekti modernią visuomenę ir atitikti šiuolaikinio vartotojo poreikius.

Verta skaityti, nes:
Vienoje knygoje sužinosite viską apie skaitmeninį marketingą ir viešuosius ryšius, apie dabarties ir ateities marketingą, gausite konkrečių patarimų, ką galite pradėti daryti jau šiandien, kad Jūsų verslas eitų koja kojon su vartotojų įpročiais ir tendencijomis.

Joe Pulizzi – Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less

epic content marketing

Apie turinio marketingą šiuo metu kalba visi. Turinys keičia tradicinę reklamą, viešuosius ryšius, bendravimą su klientais. Būtent apie tai kalba Joe Pulizzi, Content marketing institue vadovas, savo knygoje „Epic content marketing“.

Ši knyga iliustruoja ir mūsų dažnai minimą tiesą – nebegalima tiesiog šaukti apie save visiems, reikia sukurti gerą ir naudingą turinį, kuris būtų įdomus vartotojams. Autorius pasakoja, kodėl gera istorija yra galingesnė už gerą produktą, kaip dalijimasis turiniu gali pakelti pardavimus, kaip rasti sritį, kurioje galite būti ekspertas ir kaip atrinkti teisingą turinį skirtingoms auditorijoms.

Be strateginės dalies, Joe Pulizzi mus supažindina ir su turinio kūrimo virtuve, pasakoja apie įgūdžius, kurių reikia tekstų profesionalui ir dalinasi patarimais, kaip sukurti efektyvų turinio kalendorių.

Verta skaityti, nes:
Nesvarbu, ar jau įsisavinote turinio marketingą savo versle ar ne, tai padaryti reikės, nes kuo toliau, tuo labiau, tradicinė reklama netenka savo efektyvumo. Todėl ši knyga bus puikus pradžiamokslis turinio strategijai sudaryti ir pritaikyti savo versle.

Brian Halligan ir Dharmesh Shah – Inbound marketing: Attract, Engage, and Delight Customers Online

Inbound-Marketing-Attract-Engage-Delight-Customers-Online

Inbound marketingas (arba įtraukiamoji rinkodara) šiuo metu yra labiausiai naudojama ir efektyviausia marketingo taktika JAV. Po truputį ši sistema skinasi kelią ir į Europą, senojo žemyno verslininkai ir marketingistai atranka inbound naudą.

Inbound metodikos sumanytojų, pagrindinių švietėjų ir didžiausios inbound technologijų įmones Hubspot įkūrėjų, Briano Halligano ir Dharmesho Shah knyga „Inbound marketing: Attract, Engage, and Delight Customers Online“ yra privalomas inbound metodikos pradžiamokslis visiems, kurie nori vystyti verslą skaitmeninėje erdvėje.

Knygoje apžvelgiami visi inbound piltuvėlio etapai su skirtingomis metodikomis.

Verta skaityti, nes:
Sužinosite kaip į savo svetainę ir kitus kanalus pritraukti lankytojus, juos paversti potencialiais klientais ir paskatinti pirkti bei kaip savo klientus paversti prekės ženklo rėmėjais.

Jay Baer – Youtility: Why Smart Marketing Is about Help Not Hype

Youtility-Cover

Iš visų čia esančių knygų, „Youtility“ pristato šviežiausią požiūrį į klientų aptarnavimą ir naudos jiems suteikimą. Jay Baer pasakoja, kaip klientams suteikiama nemokama nauda, pagalba ar įrankiai, neprašant nieko mainais, ilgalaikėje perspektyvoje gali atnešti didžiulę investicinę grąžą ir sukurti lojalią klientų bazę.

Autorius pateikia gausybę pavyzdžių, kurie padės rasti tinkamą priėjimą Jūsų verslui. Jei esate viešbučių tinklas, atsakykite į Jūsų konkurentų klientų klausimus socialiniuose tinkluose; jei pardavinėjate tualetinį popierių, išleiskite viešųjų tualetų reitingavimo programėlę; jei pardavinėjate vaikiškas kėdutes, sukurkite technologiją, leidžiančią tėvams nustatyti, kokia kėdute tinkamiausia jų vaikui.

Metodikos naudojamos „Youtility“ knygoje apima programėlių kūrimą, klientų aptarnavimą socialiniuose tinkluose, vartotojų pagalbą vieni kitiems be prekės ženklo įsikišimo ir kitos.

Verta skaityti, nes:
Išmoksite, kaip atsisakyti staigaus pelno mainais už pagalbą Jūsų klientams ir didesnę grąžą ateityje.

Ryan Holiday – Trust me I`m lying: Confessions of a Media Manipulator

cover-trust-me-im-lying

Štai čia turėtų suklusti visi ryšių su visuomene ir žiniasklaidą profesionalai. Ryan Holiday visiškai be skrupulų pateikia tikrą dabartinės žiniasklaidos ir viešųjų ryšių veidą. R. Holiday atskleidžia, kad šiandien beveik nebėra skirtumo tarp didžiųjų tinklaraščių ir žiniasklaidos portalų, jis paaiškina, kaip visi dirba dėl paspaudimų, pateikia metodikas, kaip žinant žurnalistų ir žiniasklaidos veikim principus galima jais manipuliuoti ir gauti didelės naudos.

Ryan`as pats išbandė daugybę būdų kaip atsidurti žiniasklaidoje, tarp kurių rasite ir tikrai neetiškų sprendimų. Tačiau antroje knygos dalyje autorius kalba apie tai, kodėl visi jo aprašyti būdai neverti rezultato, kurį jie gali atnešti. Knygoje kalbama apie skaidrumą, etiką ir reputaciją, kuri kartais svarbesnė už rankų susitepimą juodosiomis technologijomis.

Privaloma knyga visiems, kurie bent kiek prisiliečia prie komunikacijos.

Verta skaityti, nes:
Išsamiai išnagrinėsite dabartinę žiniasklaidą, išsiaiškinsite jos veikimo principus ir būdus ja manipuliuoti bei suvoksite, kurie metodai verti sunkaus ir juodo darbo, o kuriuos geriau palikti tiems, kurie turi mažiau sąžinės.

Gary Vaynerchuk – Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World

jab jab jab

Jei naudojate socialinius tinklus savo marketingo strategijoje, neabejotinai esate girdėję apie Gary Vaynerchuk. Tai viena kontroversiškiausių asmenybių marketingo pasaulyje. Jo charizmatiškas kalbėjimo ir rašymo stilius vienus paperka, kitus suerzina, tačiau jo įžvalgų nuneigti neįmanoma.

Paskutinėje savo knygoje „Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World“ autorius pasakoja apie tai, kad negalime užversti savo sekėjų pardaviminėmis, mums aktualiomis žinutėmis. Pasak jo, auditorijai reikia pateikti įdomų ir užkabinantį turinį, jo vadinamą smūgiu, ir tik po kelių smūgių užsimoti kabliu – paskatinti pirkti mūsų prekes.

Šiandien dauguma šių teorijų jau įsisavintos, tačiau statant savo socialinių tinklų strategiją, ši knyga nepakeičiama.

Verta skaityti, nes:
Sužinosite kaip panaudoti socialinius tinklus, savo tikslams pasiekti ir ištikimai auditorijai suburti.

Adele Revella – Buyer Personas: How to Gain Insight into your Customer’s Expectations, Align your Marketing Strategies, and Win More Business

9781118961506.pdf

Nuolat girdime, kad prieš pradedant verslą ar marketingo kampaniją svarbiausia žinoti, kokia Jūsų tikslinė auditorija. Iki šiol auditorijos ir klientų tyrimai rėmėsi vartotojų charakteristika – amžius, pajamos, išsilavinimas, lytis ir t.t.

Šiandien, kai ypatingai svarbi turinio ir vartotojo patirties personalizacija, vien tik charakteristikos nepakanka. Reikia identifikuoti tikslinių vartotojų asmenybių portretus, išsiaiškinti, kas motyvuoja juos pirkti, ko jie tikisi iš produkto ir kaip jie reaguoja į Jūsų pasiūlymą.

Adele Revella pristato metodiką, kuri padės ištirti pirkėjų asmenybes, sudaryti jų portretus ir parinkti skirtingą turinį, skirtingiems vartotojams. „Buyer personas“ apžvelgia respondentų paiešką, tyrimo metodiką, tyrimo eigą, duomenų sisteminimą ir veiksmų, kylančių iš rezultatų identifikavimą.

Verta skaityti, nes:
Išmoksite atlikti tyrimą, kuris leis ne tik identifikuoti potencialaus pirkėjo asmenybę, bet ir suteiks žinių apie stipriąsias ir silpnąsias Jūsų verslo puses, savybes, kurių Jums trūksta ir kurios visiškai nėra svarbios klientams. Dažnai mūsų įsivaizdavimas, ko nori klientas yra klaidingas. Ši knyga padės suvienodinti Jūsų ir Jūsų auditorijos požiūrius.

 

Ann Handley – Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content

Everybody-writes

 Galime kalbėti apie turinį ir prekės ženklo istorijas kiek tik norime, tačiau jei nemokėsime jų papasakoti iš to nebus jokio naudos. Ann Handley parašė knygą „Everybody writes“, kuri padės visiems, norintiems rašyti įtraukiančius ir kokybiškus tekstus.

Ši knyga pritaikyta būtent šiandieniniam turiniui, kurį matome tinklaraščiuose ir socialiniuose tinkluose. Autorė pasakoja kaip įdarbinti savo juodraštį, kokias taktikas naudoti teksto pradžioje, kokiomis gramatikos ir stiliaus taisyklėmis vadovautis ir kada paviešinti savo turinį.

Verta skaityti, nes:
Dabar rašo visi, tačiau tik išskirtinės žinutės tampa pastebėtos. Išmokite taisyklių, kurios tapti efektyviais tekstų kūrėjais.

 

Nir Eyal – Hooked: How to Build Habit-Forming Products

hooked

 „Hooked“ yra knyga, kuri padės pažiūrėti plačiau į produktų kūrimą ir jų marketingą. Autorius pristato „Užkabinimo“ modelį, kurio metu tam tikri veiksmai paskatina vartotoją imtis veiksmo, kuris iššaukia pasitenkinimą. Kelis kartus pakartojus šį procesą vartotojas jaučiasi investavęs pakankamai laiko į produktą ir nebenori nutraukti proceso, taip išsiugdydamas įprotį.

Knygoje pateikiami metodai kaip įgyvendinti kiekvieną iš keturių modelio dalių su išsamiais pavyzdžiais.

Verta skaityti, nes:
Kurdami ar tobulindami savo produktus, galėsite iš anksto juose užkoduoti žinutes ir veiksmus, kurie paskatins šiuos produktus tapti populiariais ir vartojamais.

Jonah Berger – Contagious: Why Things Catch on

Contagious

„Contagious“ yra natūrali bestselerių „Tipping point“ ir „Made to stick“ tąsa. Jei pirmos dvi knygos pasakoja apie išskirtines ir išliekančias idėjas bei jų galią, „Contagious“ pristato aiškią metodiką, kaip to pasiekti.

Jonah Berger pasakoja apie tai, kas lemia, kad vieni produktai ar idėjos pasklinda smarkiau nei kiti.

Autorius nagrinėja virusinių reiškinių priežastis – ar tai atsitinka netyčia ar vis dėlto yra kažkokia metodika. Pasak autoriaus sklindančios idėjos yra pasekmė kruopštaus planavimo ir išpildymo. „Contagious“ pasakoja apie minios galią, dalinimosi privalumus ir emocijas, kurios paskatina tai daryti. Taip pat sužinosite apie produkto savybes, kurios lemia jo pasklidimą visuomenėje.

„Contagious“ ir „Hooked“ turi panašumų, tačiau prie tos pačios problemos ir tikslo prieina iš skirtingų pozicijų. Rekomenduojame perskaityti abi, jei siekiate, kad Jūsų produktas taptų populiarus ir perkamas.

Verta skaityti, nes:
Sužinosite, kokios metodikos padeda idėjoms ir produktams išplisti, kas paskatina žmones apie juos kalbėti ir kaip to pasiekti.

Susisiekite