Naujienlaiškis
Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite aktualias naujienas pirmieji!

2016-ieji Lietuvoje pagaliau tapo metais, kai turinio rinkodara tapo mūsų marketingistų karštąja tema. Apie tai kalbėjo visi – nuo agentūrų iki prekės ženklų, buvo surengtas ne vienas turinio marketingui skirtas renginys. Todėl natūralu, kad vis daugiau prekės ženklų į savo marketingo strategijas įtraukia turinio marketingo taktikas. Ypatingai metų pabaigoje, naujų metų planavimo laikotarpiu, sulaukėme daug užklausų dėl turinio marketingo strategijos ir naudos matavimo, todėl norime pasidalinti su visais, kokios naudos iš turinio marketingo veiksmų gali tikėtis prekės ženklai.

Dėliodami turinio strategijas klientams visada kartojame, kad turinio marketingas turi būti ne tik marketingo rūpestis, bet tai turi tapti visos įmonės filosofija. Į klientus nukreiptas požiūris, naudos teikimas, edukacija turi būti visos įmonės procesų pagrindu, tuomet ir turinio marketingo strategijos veiks sėkmingiau. Vadovaudamiesi šia mintimi suskirstėme turinio marketingo naudas į tris grupes: komercinę, techninę ir emocinę.

Turinio marketingo komercinė nauda

Kaip ir iš kitų marketingo strategijų, verslas iš turinio marketingo tikisi potencialių klientų srauto bei padidėjusių pardavimų. Tyrimai rodo, kad tiek potencialių klientų, tiek galutinių klientų kaina ženkliai sumažėja, jei lygintume tradicines priemones su turinio marketingo veiksmais.

Potencialių klientų pritraukimas

Prekės ženklo kuriamas edukacinis, naudingas ir į vartotojų klausimus atsakantis turinys turi vieną privalumą: jis yra itin tiksliai nukreiptas į konkrečia auditoriją. Todėl tokio turinio vartotojai dažnai yra tikslinė jūsų verslo auditorija. Tokia auditorija gavusi reikšmingos ir naudingos informacijos yra daug labiau linkusi įsitraukti ir užsisakyti naujienlaiškį ar iškart susisiekti dėl teikiamų paslaugų. Taip gauname potencialaus kliento kontaktą, kurį toliau galime jaukinti savo kuriamu turiniu.

Padidėję pardavimai 

Skirtingi tyrimai rodo, kad turinio marketingo veiksmai paskatina klientus išleisti 80 % daugiau nei turinio marketingo nepaveikti klientai. Taip pat turinio marketingo strategijos prijaukinti klientai yra lojalesni, jie grįžta antram pirkimui bei daug dažniau rekomenduoja verslą savo aplinkai. Turinio marketingo konversijos aukštesnės už tradicinių strategijų, tai puikiai iliustruoja faktas, kad 2014 metais atlikto tyrimo metu nustatyta, jog turinio marketingas kainuoja 62 % mažiau, tačiau sugeneruoja tris kart daugiau potencialių klientų nei tradicinės priemonės.

Prekės ženklo žinomumas 

Šiandien vien tik transparantų ir TV reklamos pasiekti prekės ženklo žinomumui nepakanka, juolab, kad keliame ne tik žinomumo tikslą, bet ir siekį žinomumą paversti vartotojų veikimu. Turinio marketingo pagrindinis ginklas dvipusė komunikacija ir buvimas ten, kur tavęs ieško, o ne komunikacinis brukalas ten, kur vartotojai mažiausiai nori mus matyti.

Ieškodami informacijos ir atrasdami prekės ženklo sukurtą naudingą turinį, vartotojai susieja jį su konkrečiu prekės ženklu ir taip po truputį prie jo pripranta. Todėl vietoj to, kad apie save rėktume visiems, savo vardą pristatome tikslinei auditorijai.

Turinio marketingo techninė nauda

 Pardavimai ir potencialių klientų kiekis yra mažesnių detalių ir didelio įdirbio rezultatas, todėl norime pažvelgti ir į gilesnius bei smulkesnius turinio marketingo privalumus.

Auditorijos valdymas savoje platformoje

Mums tai yra pagrindinis turinio marketingo privalumas. Skirtingai nei socialiniai tinklai ar tradicinės outbound metodikos, turinio marketingas leidžia komunikaciją vykdyti savo platformoje. Prekės ženklai nėra priklausomi nuo kitų taisyklių, jų neriboja algoritmai ir ilgai rinkta auditorija per naktį nedingsta, kaip kartais atsitinka socialiniams tinklams pakeitus taisykles.

Naudingo ir įdomaus turinio kūrimas savo portale ar tinklaraštyje leidžia komunikaciją susieti su savo vardu ir paskatinti vartotojus prenumeruoti konkrečiai mūsų naujienas. Skirtingomis priemonėmis surinkę duomenų bazę, turinį platinti jai galime toliau naujienlaiškiais, taip tampant alternatyvia žiniasklaidos priemone potencialiems klientams. Be to, visada žinome, kiek vartotojų pamatė mūsų turinį, koks turinys buvo pats įdomiausias, koks ne ir galime pagal tai daryti konkrečias išvadas ir analizę ateities veiksmams.

 Srautas į svetainę

 Jau esame kalbėję apie tai, kad turinio marketingas ir SEO nėra tas pats, tačiau šios strategijos dirbdamos petis petin gali nuveikti tikrai daug. Kadangi turinio marketingo turinys yra nukreiptas į konkrečius vartotojų poreikius, klausimus ir užklausas, o ne į paprastą raktažodžių bėrimą, automatiškai tokio turinio vartotojai ieško paieškos sistemose ir radę patenka į prekės ženklo svetainę.

Taip pat kuriant tikrai naudingą turinį juo dažnai susidomi kiti portalai ir tinklaraščiai, kurie perspausdindami jau sukurtą turinį ar pakviesdami sukurti naują turinį skleidžia prekės ženklo vardą ir kelią jo kompetenciją vartotojų akyse bei atveda papildomą srautą į svetainę.

Emocinė turinio marketingo nauda

 Pabaigai apie emocijas. Vis plačiau kalbama apie tai, kad žengiame į naują – patirčių marketingo erą, kuomet vartotojus pasiekti galime kurdami aiškią pridėtinę vertę, komunikaciją paversdami produkto dalimi ir kurdami teigiamas patirtis, taip užmezgant emocinį ir ilgai išliekantį ryšį su klientais.

Turinio marketingas čia yra nepakeičiama strategija.

Nuomonės lyderystė 

Kruopščiai atsirinkus savo turinio nišą ir pažįstant savo pirkėjo personą galime užpildyti tos nišos nuomonės lyderių poziciją. Mūsų kuriamas turinys savo platformoje, jo distribucija socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje, gyvuose renginiuose parodo prekės ženklo profesionalumą tam tikroje srityje ir paskatina visų atsakimų tam tikroje nišoje ieškoti būtent to prekės ženklo kanaluose.

Lojalumas

 Turinio marketingas ne tik pritraukia naujus potencialius klientus, bet ir yra viena pagrindinių strategijų esamiems klientams išlaikyti, grąžinti kitam pirkimui bei paskatinti rekomenduoti savo aplinkai.

Vertę kuriantis ir edukacinis turinys įdomus ne tik paslaugą ar prekę besirenkančiam vartotojui. Jis net aktualesnis tiems, kurie jau vartoja tam tikrą prekę ar naudojasi paslauga. Taip vartotojas pagilina savo patirtį su produktu, atranda naujas jo galimybes bei sužino apie kitus susijusius klausimus, taip suprasdamas, kad šiam prekės ženklui rūpi. Juk net 6 kartus brangiau pritraukti naują klientą nei išlaikyti seną.

Formuojamas potencialių klientų požiūris

Įsivaizduokite, kad esate gana konkurencingoje rinkoje ir turite naują, kitokį produktą. Tarkime, jūsų rinkoje nėra aiškaus nuomonės lyderio, tačiau dauguma vartotojų iš įpratimo naudoja senus produktus. Kokią turite galimybę? Naudingo turinio pagalba ir pateikdami naujus atsakymus į jau egzistuojančius klausimus išsikovoti nuomonės lyderio vardą ir turinio pagalba suformuoti teigiamą ir norimą potencialių klientų požiūrį. Turinio pagalba parodydami naudą ir realią situaciją, natūraliai pas konkurentus pirkusius klientus nukreiptumėte pas save.

Apibendrinant, turinio marketingas yra strategija, reikalaujanti didelio įdirbio, nuoseklumo ir vientisumo. Tai užtrunka, tačiau formuoja ilgesnius ir kartais net amžinus ryšius.

Turite klausimų ar reikia pagalbos? Susisiekite!